Sterowniki silnika
USUWANIE FAP, DPF, EGR, DTC
Zajmujemy się usuwaniem filtra cząstek stałych FAP i DPF, usuwanie EGR, usuwanie klapek, usuwanie/kasowanie błędów.
Objawy problemów:
– świeci się kontrolka silnika (check engine),
– świeci się kontrolka DPF,
– samochód pracuje w trybie awaryjnym,
– utrata mocy silnika.
Na naprawę udzielamy 6 m-cy gwarancji.
BOSCH EDC17/MED17 EEPROM CHECKSUM
Sterowniki silników BOSCH EDC17, MED17 i MEV17 wykorzystują skomplikowany algorytm wyliczania sum kontrolnych zawartości danych w EEPROM-ie zabezpieczające przed ich modyfikacją.
Przy próbie modyfikacji danych w EEPROM-ie bez obliczenia sumy kontrolnej sterownik odrzuci modyfikację bądź nie będzie działał.
Usługa polega na obliczeniu prawidłowych sum kontrolnych w przesłanym drogą elektroniczną pliku ze zgraną zawartością EEPROM-u ze sterownika lub dostarczeniu firmą kurierska sterownika z opisem wymaganych modyfikacji.
Wyliczamy sumy kontrolne dla EEPROM-u w sterownikach BOSCH EDC17, MED17 i MEV17 we wszystkich modelach samochodów.
EDC17/MED17 IMMO OFF
W samochodach funkcja immobilizera zapobiega zamianie sterowników pomiędzy samochodami. W przypadku trwałego uszkodzenia sterownika zachodzi konieczność jego wymiany. Zakup nowego sterownika w serwisie autoryzowanym wiąże się z dość znacznymi kosztami. Chcąc obniżyć koszty naprawy istnieje możliwość użycia sterownika z innego samochodu. Aby to było możliwe należy wyłączyć w nim funkcję immobilizera.
Procedura wyłączenia funkcji immobilizera jest bardzo utrudniona ponieważ dane zawarte w EEPROM-ie są zabezpieczone skomplikowanym algorytmem.
Usługa dotyczy sterowników BOSCH EDC17, MED17 i MEV17 w WAG GROUP (Audi, Volkswagen, Seat i Skoda)
Usługa polega na modyfikacji danych w EEPROM-ie dotyczących tylko immobilizera w przesłanym do nas drogą elektroniczną pliku ze zgrana zawartością EEPROM-u ze sterownika lub dostarczeniu firmą kurierską samego sterownika.